2. Marketingstrategie

LOG IN

Gemiddeld

Tekst

Tekst

Strategie

23 Lessen

0% Nog niet gestart

We stippelen een scherpe businesspositionering uit en zetten daarbij een glasheldere marketingstrategie op die jou op weg helpt doelen uit module 1 te verwezenlijken. We kiezen een specifieke strategie die past bij jou en je camping. We vertalen je marketingstrategie naar een belofte voor je klanten, je waardepropositie. Hierin komen de wensen van je doelgroep en je aanbod bij elkaar. Dit verwerken in je marketing geeft herkenning en verbinding. We bouwen een soepel lopende online klantreis die zorgt dat potentiële gasten zich online al welkom voelen en sneller gaan boeken. Ook stel je de marketingmiddelen vast die je gaat inzetten om je camping onder de aandacht te brengen bij je doelgroep.

Ben je er klaar voor?

2. Marketingstrategie

Inleiding

2 Lessen

Week 3. Persona & waardepropositie

4 Lessen

Week 4. Business canvas

9 Lessen

LOG IN

LOG IN

LOG IN

LOG IN

LOG IN

Uitzoomen: krachten uit de omgeving en groeikansen

5 Lessen

LOG IN

Text lesson

LOG IN

LOG IN

Text lesson

Week 4. Jouw marketingstrategie

2 Lessen

LOG IN

Text lesson

Voorbeelden bedrijfsplannen

1 Les

Over de auteur

Johanna

Johanna kampeerde vroeger met haar gezin in een vouwwagen, vrijwel elk jaar gingen zij wandelen in de bergen. Nu woont ze met haar eigen gezin in de Achterhoek en heeft ze zelf een kleine camping. Na haar studie Communicatie Wetenschappen werkte zij 9 jaar als beleidsadviseur en projectmanager gastvrijheid, maar na aankoop van de camping is zij een adviesbureau gestart.
Nu wordt zij regelmatig ingehuurd voor het geven van strategisch advies, een workshop of een lezing. Daarnaast bouwt ze overtuigende websites samen met haar team en helpt ze ondernemers bij het ontvangen van meer gasten / klanten via het internet.

Comments are closed.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}